Nintendo's Robotic Operating Buddy
שווק ע"י NINTENDO ב 1985 לאחר משבר תעשיית המשחקים ב 1983 במטרה להתחיל את הרעיון של שיווק סדרה של רובוטים למיניהם.
המטרה של נינטנדו הייתה לגרום לשחק להיות יותר פעיל.
הרבוט לפי הסירטון מסוגל להפיל איזה סביבון שהוא לוקח מן הצד ולהפיל על מקש הA או ה B על השלט, הבעיה היא שהסביבון הנוחת המסתובב כשהוא מפסיק להסתובב הוא נופל והמקש נעזב.
עוד אפשרות של הרובוט היא לסדר קוביות שנוצרו עבורו, בעזרת זרועות שמרימות אותן והרובוט המסתובב פשוט מניח אותן על אחד המגשים סביבו.
לצורך שימוש ברובוט נוצרו רק 2 משחקים וזהו.
המוצר ירד מהר מאוד מהמדפים אבל היה ידוע מאוד עם המותגים של נינטנדו
בפועל לא התרחש שום שיווק או התפתחות של רובוטים או דברים יצירתיים בעולם המוחשי שיכולים לגרום הנאה לשחקן כמו שנינטנדו חזו.
אני אישית רואה בדבר הזה פוטנציאל עזוב שיכל להוביל למשהו עתידי גדול ומהנה בתיאורים שעוד לא הכרנו, יותר מהרבה משחקים (כמובן לא בשלב שזה מוצג כאן )
רק תחשבו על זה, שלט ששולט גם על רובוט וגם על המשחק עצמו, זה נשמע גאוני
בעולם השלטים אנחנו שולטים היום כמאט על הכל, החל ממזגן, טלוויזיה, סטריאו, קונסולות, מטוסים זעירים, גישה לדלתות (קוד מספרי או אנלוגי) ורובוטים למיניהם (תעשייה, רפואה)
אם היה משהו מאתגר, משחק מאתגר שהיה כולל רובוט שהיה יוצר אתגר אמיתי, היה משמח אותי.