דף 1 מתוך 1

על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 20 אוגוסט 2015, 10:02
על ידי Ax=Battler
וידאו מצויין ומעניין שמסביר את הקשיים והאתגרים בתכנון משחקי וידאו באייטיז. מומלץ מאד!

Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 20 אוגוסט 2015, 12:46
על ידי oompi
ווידאו חזק!
עניין הספיריטים באמת לא פשוט...
במקום שיהיה לך רקע אחד מצוייר ודמות אחת מצויירת, יש לך הרבה מאוד ריבועים של ספיריטים

מעניין איך זה עובד היום בתלת מימד (או ב n64)

Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 20 אוגוסט 2015, 14:00
על ידי Ax=Battler
oompi כתב:מעניין איך זה עובד היום בתלת מימד (או ב n64)
במשחקי תלת מימד כבר לא בספרייטים עסקינן אלא בפוליגונים. שזה משהו אחר לגמרי והרבה יותר קל לפיתוח.

Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 20 אוגוסט 2015, 21:40
על ידי אולדסקול
נחמד מאוד, ראיתי אותו בהרבה מקומות בימים האחרונים. אבל חסר המון המון מידע... הוא אומר שהוא יעשה חלק נוסף, חבל שלא פשוט הכין פרק אחד מעמיק על הנושא.

Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 21 אוגוסט 2015, 19:54
על ידי gushacha
סרטון מרתק!

Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו

נשלח: 25 ספטמבר 2015, 14:03
על ידי laG roiL
הסבר מהמם, מקצועי, מושקע, קצר, לא חופר, ומפורט מאוד. אם אי פעם ארצה לפתח המרות משחקים ל-C64 או ל-NES, אוכל להשתמש בזה.