Ax=Battler כתב:פוסט מרשים (וכבד מאד!) שעשה לי המון חשק לחרוש שוב על MAME
יש פה גם הרבה חברות עם משחקי NES , לקראת הסוף של הפוסט. וגם כמה חברות עם משחקים גרועים ביותר
מה שחשוב לציין זה שבסופו של דבר מי שעושה משחקים מחורבנים - עף מהביזנס.
עיין ערך Acclaim שנסגרה סופית לפני שבועיים אחרי שכבר פשטה את הרגל פעם אחת לפני שש שנים..
מאוד עצוב שהיום זה הפוך לגמרי וחברות יפניות בקושי עושות משחקים טובים
המערב שולט בגרפיקה , חדשנות ואפילו גיימפליי. למרות שהוא המון חוזר על עצמו
למערב יש תקציבים ענקיים, שלפעמים אפילו עוברים את הסרטים (משחקים עם תקציב של 100 מיליון$)
אצל יפנים התקציבים הכי גדולים מקבלים רק משחקי פיינל פאנטסי (שאחרון היה פשוט בושה לRPG) ומשחקי METAL GEAR SOLID
חברות יפניות לא מספיקות לרוץ קדימה עם הדור הנוכחי. משחקים שלהם מאוד מיושנים מבחינת גיימפליי , אין כמעט שום דבר מקורי ששווה משהו והגרפיקה היא בכלל שכחה בשנת2005.
משחקים נראים פשוט רע בסטנדרטים של היום. אולי פעם בשנה )וזה גם בקושי) יוצא משחק יפה באמת או טוב באמת.
מעניין מה היה קורה אם כל החברות האלה ששמתי פה , היו עדיין שולטות במשחקים.
מעניין מה היה קורה אם האיכות ומקוריות כזאת של משחקים הייתה ממשיכה לצאת גם היום
R A V E N כתב:מאוד עצוב שהיום זה הפוך לגמרי וחברות יפניות בקושי עושות משחקים טובים
המערב שולט בגרפיקה , חדשנות ואפילו גיימפליי. למרות שהוא המון חוזר על עצמו
למערב יש תקציבים ענקיים, שלפעמים אפילו עוברים את הסרטים (משחקים עם תקציב של 100 מיליון$)
אצל יפנים התקציבים הכי גדולים מקבלים רק משחקי פיינל פאנטסי (שאחרון היה פשוט בושה לRPG) ומשחקי METAL GEAR SOLID
חברות יפניות לא מספיקות לרוץ קדימה עם הדור הנוכחי. משחקים שלהם מאוד מיושנים מבחינת גיימפליי , אין כמעט שום דבר מקורי ששווה משהו והגרפיקה היא בכלל שכחה בשנת2005.
משחקים נראים פשוט רע בסטנדרטים של היום. אולי פעם בשנה )וזה גם בקושי) יוצא משחק יפה באמת או טוב באמת.
מעניין מה היה קורה אם כל החברות האלה ששמתי פה , היו עדיין שולטות במשחקים.
מעניין מה היה קורה אם האיכות ומקוריות כזאת של משחקים הייתה ממשיכה לצאת גם היום
הייתי אומר שהבעיה של היפנים היא שהם נורא שטנציים - כל הדמויות שלהם נראות אותו הדבר: גברים עם תספורות מטומטמות ובחורות עם עיני בועה, חצאיות מיני ופפיונים ענקיים (WTF??!!). כל הדמויות שלהם נראות כל כך "שיקיות" שזה לפעמים מאבד פרופורציה מול הקונטקסט של המשחק - כולם שם פשוט לבושים יפה מדי, כאילו הם בתצוגת אופנה מזורגגת
נשבע לכם, אחרי שראיתי כמה סרטונים של ה Final Fantasy האחרון אפילו לא טרחתי להוריד אותו.. זה כאילו שמתכנני המשחקים היפניים תקועים מנטלית בגיל 12..
R A V E N כתב:מאוד עצוב שהיום זה הפוך לגמרי וחברות יפניות בקושי עושות משחקים טובים
המערב שולט בגרפיקה , חדשנות ואפילו גיימפליי. למרות שהוא המון חוזר על עצמו
למערב יש תקציבים ענקיים, שלפעמים אפילו עוברים את הסרטים (משחקים עם תקציב של 100 מיליון$)
אצל יפנים התקציבים הכי גדולים מקבלים רק משחקי פיינל פאנטסי (שאחרון היה פשוט בושה לRPG) ומשחקי METAL GEAR SOLID
חברות יפניות לא מספיקות לרוץ קדימה עם הדור הנוכחי. משחקים שלהם מאוד מיושנים מבחינת גיימפליי , אין כמעט שום דבר מקורי ששווה משהו והגרפיקה היא בכלל שכחה בשנת2005.
משחקים נראים פשוט רע בסטנדרטים של היום. אולי פעם בשנה )וזה גם בקושי) יוצא משחק יפה באמת או טוב באמת.
מעניין מה היה קורה אם כל החברות האלה ששמתי פה , היו עדיין שולטות במשחקים.
מעניין מה היה קורה אם האיכות ומקוריות כזאת של משחקים הייתה ממשיכה לצאת גם היום
הייתי אומר שהבעיה של היפנים היא שהם נורא שטנציים - כל הדמויות שלהם נראות אותו הדבר: גברים עם תספורות מטומטמות ובחורות עם עיני בועה, חצאיות מיני ופפיונים ענקיים (WTF??!!). כל הדמויות שלהם נראות כל כך "שיקיות" שזה לפעמים מאבד פרופורציה מול הקונטקסט של המשחק - כולם שם פשוט לבושים יפה מדי, כאילו הם בתצוגת אופנה מזורגגת
נשבע לכם, אחרי שראיתי כמה סרטונים של ה Final Fantasy האחרון אפילו לא טרחתי להוריד אותו.. זה כאילו שמתכנני המשחקים היפניים תקועים מנטלית בגיל 12..
כמובן שיש גם כמה דובדבנים , כמו
נינג'ה גיידן 2, METAL GEAR SOLID4, BAYONETTA, RESIDENT EVIL5 , DEVIL MAY CRY 4....
אבל אפשר לספור אותם על יד אחד
R A V E N כתב:מאוד עצוב שהיום זה הפוך לגמרי וחברות יפניות בקושי עושות משחקים טובים
המערב שולט בגרפיקה , חדשנות ואפילו גיימפליי. למרות שהוא המון חוזר על עצמו
למערב יש תקציבים ענקיים, שלפעמים אפילו עוברים את הסרטים (משחקים עם תקציב של 100 מיליון$)
אצל יפנים התקציבים הכי גדולים מקבלים רק משחקי פיינל פאנטסי (שאחרון היה פשוט בושה לRPG) ומשחקי METAL GEAR SOLID
חברות יפניות לא מספיקות לרוץ קדימה עם הדור הנוכחי. משחקים שלהם מאוד מיושנים מבחינת גיימפליי , אין כמעט שום דבר מקורי ששווה משהו והגרפיקה היא בכלל שכחה בשנת2005.
משחקים נראים פשוט רע בסטנדרטים של היום. אולי פעם בשנה )וזה גם בקושי) יוצא משחק יפה באמת או טוב באמת.
מעניין מה היה קורה אם כל החברות האלה ששמתי פה , היו עדיין שולטות במשחקים.
מעניין מה היה קורה אם האיכות ומקוריות כזאת של משחקים הייתה ממשיכה לצאת גם היום
הייתי אומר שהבעיה של היפנים היא שהם נורא שטנציים - כל הדמויות שלהם נראות אותו הדבר: גברים עם תספורות מטומטמות ובחורות עם עיני בועה, חצאיות מיני ופפיונים ענקיים (WTF??!!). כל הדמויות שלהם נראות כל כך "שיקיות" שזה לפעמים מאבד פרופורציה מול הקונטקסט של המשחק - כולם שם פשוט לבושים יפה מדי, כאילו הם בתצוגת אופנה מזורגגת
נשבע לכם, אחרי שראיתי כמה סרטונים של ה Final Fantasy האחרון אפילו לא טרחתי להוריד אותו.. זה כאילו שמתכנני המשחקים היפניים תקועים מנטלית בגיל 12..
כל כך נכון!!! דמויות של ילד מפגר, בלי פורפרציה לגוף ולמישחק!!!
כמובן שיש גם כמה דובדבנים , כמו
נינג'ה גיידן 2, METAL GEAR SOLID4, BAYONETTA, RESIDENT EVIL5 , DEVIL MAY CRY 4....
אבל אפשר לספור אותם על יד אחד
דווקא היום לחברות קטנות יש סיכוי להצליח עם הפקת משחקים בתקציב קטן בזכות XBLA ו- PSN.
שימו לב לממוצע הציונים של המשחקים העצמיים שנמצאים שם להורדה ותראו שהממוצע דיי גבוה.
בנוסף, המשחקים הם פשוטים יחסית (דו-מימדיים) אבל עשויים טוב מאוד, ממש כמו פעם...