על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
-
- אדמין
- הודעות: 1415
- הצטרף: 11 יוני 2008, 20:55
- יצירת קשר:
על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
וידאו מצויין ומעניין שמסביר את הקשיים והאתגרים בתכנון משחקי וידאו באייטיז. מומלץ מאד!
Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
ווידאו חזק!
עניין הספיריטים באמת לא פשוט...
במקום שיהיה לך רקע אחד מצוייר ודמות אחת מצויירת, יש לך הרבה מאוד ריבועים של ספיריטים
מעניין איך זה עובד היום בתלת מימד (או ב n64)
עניין הספיריטים באמת לא פשוט...
במקום שיהיה לך רקע אחד מצוייר ודמות אחת מצויירת, יש לך הרבה מאוד ריבועים של ספיריטים
מעניין איך זה עובד היום בתלת מימד (או ב n64)
-
- אדמין
- הודעות: 1415
- הצטרף: 11 יוני 2008, 20:55
- יצירת קשר:
Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
במשחקי תלת מימד כבר לא בספרייטים עסקינן אלא בפוליגונים. שזה משהו אחר לגמרי והרבה יותר קל לפיתוח.oompi כתב:מעניין איך זה עובד היום בתלת מימד (או ב n64)
Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
נחמד מאוד, ראיתי אותו בהרבה מקומות בימים האחרונים. אבל חסר המון המון מידע... הוא אומר שהוא יעשה חלק נוסף, חבל שלא פשוט הכין פרק אחד מעמיק על הנושא.
Re: על ספרייטים, הגבלות צבעים ורזולוציות במשחקי רטרו
הסבר מהמם, מקצועי, מושקע, קצר, לא חופר, ומפורט מאוד. אם אי פעם ארצה לפתח המרות משחקים ל-C64 או ל-NES, אוכל להשתמש בזה.